Ovnbagt rødspætte med spinatperlebyg

Billede

Hov så fik jeg også min egen madblog. Jeg glæder mig til at dele mit madglade hjerte med alle jer der har lyst til at følge med i hvad jeg finder på af lækker hverdagsmad. Jeg har længe villet lave en maddagbog, så jeg kan udfordre mig selv til at lave mere velsmagende, varieret og smuk mad med fokus på KØD, FISK & GRØNT. Jeg håber at bloggen vil hjælpe til at holde fast i de gode vaner. Men livet er fuld af fristelser så jeg kan garantere at der en gang i mellem vil snige sig dejligt lystfulde fristelser ind mellem alt det grønne – så værsgo EAT MY HEART OUT

Jeg er vild med fisk, så min første post i min nye maddagbog skal naturligvis handle om noget af det jeg elsker aller mest netop frisk fisk og sommergrønt.

Ovnbagt rødspætte med spinatperlebyg

Rødspættefileter rulles med persille og purløg og steges i ovnen med squash, spidskål, friske løg og 1 halv citron. + salt&peber

Perlebyg koges i bouillon og vendes med frisk spinat, hytteost og saften fra den bagte citron.
+salt/peber

Skriv en kommentar

Filed under FISK

Skriv et svar

